“Χονδρά” κατά “λεπτών”
Υποθέτω ότι ο νόμος για την απαγόρευση διαφημίσεων για προϊόντα καπνού δεν ισχύει για τα blog που έχουν περιεχόμενο απλώς και μόνον ιστορικό, δεν συμφωνείτε; Ούτως ή άλλως ο γράφων ανέκαθεν ήταν αντικαπνιστής…
…Ανέκαθεν, επίσης, ήταν λάτρης του ωραίου. Σε κάθε τομέα! Και πολλές από τις διαφημίσεις τσιγάρων ήταν πολύ ωραίες. Από τις καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες δε εκτιμώ πως ήταν αυτή των Slim Line, που συνδύαζαν τα “λεπτά τσιγάρα” με τις λεπτές κορμοστασιές των μοντέλων… Ας θυμηθούμε δύο από αυτές, που βρήκα με μια πρόχειρη αναζήτηση.
Πώς και γιατί τα θυμήθηκα αυτά; Εξαιτίας μιας πολύ παλαιότερης διαφήμισης για τσιγάρα. Από την οποία αποδεικνύεται ότι η μόδα και η τάση δεν ήταν ανέκαθεν τα λεπτά τσιγάρα, αλλά παλαιότερα προβάλλονταν και ζητούνταν τα χονδρά και δη τα «υπερχονδρά σιγαρέτα»! Ίσως εκείνα να… “αδυνάτιζαν” γρηγορότερα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου