Η τέχνη της διαφήμισης και οι τεχνικές των διαφημιστών

 Ελληνόγλωσση έκδοση του γυναικείου περιοδικού "Harper's Bazaar", τεύχος 85, Απριλίου 2004. Η εταιρεία Clinique προωθεί το νέο της άρωμα "Simple". Αλλά η διαφήμιση - προώθηση ενός νέου προϊόντος δεν είναι καθόλου "απλή" υπόθεση. Έτσι, στις σελίδες του περιοδικού συναντάμε όχι μόνον μία, αλλά συνολικώς δώδεκα (12!) διαφημιστικές καταχωρήσεις.














Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζετε για το «πιγκάλ» μάθετε για το «πιν καλ» και για την ετυμολογία του

Ένας χάρτης της Λακωνίας

Η συμμετοχή μου σε μια έκθεση με θέμα το Άλογο